Monday, August 23, 2010

i'm a new blogger...

hi sumer.. im new here... =)

huhu.. segan je rasa... blog cam ntah pape.. tapi takpe kan... slow2 blajar wat blog..hehe
biasanye b4 ni asyik follow blog orang je....
teringin sgt2 tapi seriously takde idea langsung camne nak wat..

btw..ape yg m'buatkn aku teringin nak wat blog.. sumernye becoz of my frens..
everybody talk about blog...blog... n blog... huhu
teringin dowh!!

so.. today i'm hepi coz i've my own blog.. yeahh.. hehe ;)
to all my frens.. support me k?

thanks to najwa arifah.. norasilawati... n aimi syazwani for helping me juz now...


2 comments:

  1. zatul..aku da follow blog ko..
    follow blog aku jgk taw..

    ReplyDelete
  2. hahaha... memang takde keje kan...
    orait dear..
    i'll follow u...
    anyway thanks syaheed...

    ReplyDelete