Monday, February 21, 2011

~PaHit AkaN ManIs JuA AkhIrNYaaa~

salam semua.. lame dah tak update...
ari ni aku cume nak share 1 cite or pengalaman aku laa...
benda ni happen baru je 2 ari lepas...
sangat pedih...perit...tersiksa... sume laa
bukan masalah kecik.. tp benda ni sgt besar...
yg melibatkn parents aku...adik2.. kawan2... sume laa
ya Allah...tak taw camne nk start nih....
nk dijadikan cite aku kene tipu oleh insan yg aku btul2 pecaya...btul2 syg...
sumpah... aku tak sangka die tgamak tpu aku...
kalo aku sorang aku tk ksah sgt... tp ni dh melibatkan kwn2 dn famili aku...
bukan ckit aku kene.. tp BEBELAS RIBU!!
mungkin org bleh ckp yg aku ni BODOH sbb terlampau pecaya kn org..(emm betul la kot)
ye la benda dah nk jdi kn...
sekarang ni aku dah susahkan parents aku... n adik aku
UMMI... RA... kakak mintak maaf... dr hujung rambut smpai hujung kaki
bnyk dosa kakak ngn kamu sume...
aku tak taw ape yg aku perlu buat skrg ni...
nak nangis? hmm dah penat...
aku takut... takut tak dpt teruskn idup cam dlu lg...
memang tertekan sgt...
org bleh nampak aku hepi... dlm hati ni... hanya TUHAN yang tahu...
ya Allah... ampun kan lah dosa2 aku... berikanlah kekuatan tuk hambamu ini... berilah aku petunjuk ya Allah...
skrg ni aku mampu berdoa smoga SI JAHANAM tu dpt ditangkap...
aku serah kan je kes ni kat polis...
so.. moral of the story... jgn mudah pecaya kn org... walaupon BOYFREN ko sendiri....
org boleh berubah sekelip mata je... especially benda yg melibatkan MONEY...
buat SI DIA... time kasih sebab dh menyusahkan idup sy.... 

2 comments:

  1. Huhu..sabar la atas dugaan ni kak..hope laki tu kne tangkap & dibawa ke muka pengadilan..x jumpa kt dunia..dia xkan leh terlepas dengan hukuman yang Maha Adil!

    ReplyDelete
  2. ermm...harapnye mcm tu laa...
    harap sgt die kene tangkap...
    kita hanya mampu berdoa je..
    thanks for supporting me dear...
    thanks for make me strong....
    luv u

    ReplyDelete